ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Author Archives: Sevasti Eystathiou

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Προσκαλούνται οι φοιτητές/τριες του Π.Μ.Σ. «Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική Προσέγγιση», εισαγωγής 2022, που επιθυμούν απαλλαγή από τα τέλη φοίτησης, να υποβάλλουν σχετική αίτηση από Τετάρτη 02 Νοεμβρίου έως Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2022. Η αίτηση και τα απαιτούμενα κατά περίπτωση δικαιολογητικά, όπως αναφέρονται στο άρθρο 5 της […]

read more

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Ακαδημαϊκού έτους 2022-2023

Ενημερώνουμε τους υποψήφιους/ες μεταπτυχιακούς/ες φοιτητές και φοιτήτριες ότι οι εγγραφές για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ” για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν αποκλειστικά κατά το διάστημα από  Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2022 έως και την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022. Η αίτηση εγγραφής […]

read more

Αποτελέσματα επιλεγέντων/εισων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2022-23

Δείτε ΕΔΩ την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων επιλεγέντων/εισων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2022-23

read more

Παράταση Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την επιλογή Μεταπτυχιακών Φοιτητών /τριών ακαδημαϊκού έτους 2022-2023_ έως και 14 Ιουνίου 2022

Δείτε ΕΔΩ την Παράταση της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 Οι ενδιαφερόμενοι/ες πρέπει να υποβάλουν την υποψηφιότητα τους μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος «ΝΑΥΤΙΛΟΣ» του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη διεύθυνση: https://nautilus.aegean.gr/ μέχρι  την Τρίτη 14 Ιουνίου 2022 και ώρα 14:00, αφού ακολουθήσουν προσεκτικά τις οδηγίες που περιέχονται στο εγχειρίδιο χρήσης: https://nautilus.aegean.gr/applicant_manual.pdf

read more

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Επιλογή Μεταπτυχιακών Φοιτητών και Φοιτητριών το Ακαδημαϊκό Έτος 2022-2023

Το Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού καλεί σε εκδήλωση ενδιαφέροντος για το ακαδημαϊκό έτος 2022-23 στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική Προσέγγιση» (90 ECTS) το οποίο οδηγεί σε Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Μ.Σ.) στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Αγωγής (MasterofEducation), πιστοποιώντας παράλληλα […]

read more

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΕΛΩΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Δείτε ΕΔΩ την ανακοίνωση αποτελεσμάτων απαλλαγής τελών Φοίτησης μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών εισαγωγής 2021.

read more

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Προσκαλούνται οι φοιτητές/τριες του Π.Μ.Σ. «Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική Προσέγγιση», εισαγωγής 2021, που επιθυμούν απαλλαγή από τα τέλη φοίτησης, να υποβάλλουν σχετική αίτηση από Παρασκευή 29 Οκτωβρίου έως Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2021. Η αίτηση και τα απαιτούμενα κατά περίπτωση δικαιολογητικά, όπως αναφέρονται στο άρθρο 5 της […]

read more

3η Διεπιστημονική Ημερίδα με Θέμα: “ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ”- Πρόγραμμα Ημερίδας- Δελτίο τύπου

Πρόγραμμα Ημερίδας Δελτίο τύπου

read more

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Ακαδημαϊκού έτους 2021-2022

Ενημερώνουμε τους υποψήφιους/ες μεταπτυχιακούς/ες φοιτητές και φοιτήτριες ότι οι εγγραφές για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ” για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 θα πραγματοποιηθούν  αποκλειστικά κατά το διάστημα από Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2021 έως και τη Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021. Η αίτηση εγγραφής και η δήλωση […]

read more

Αποτελέσματα επιλεγέντων/εισων και επιλαχόντων/ουσών μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2021-22

Δείτε ΕΔΩ την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων επιλεγέντων/εισων και επιλαχόντων/ουσών μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2021-22

read more