Στρατηγικοί Στόχοι

Στρατηγικοί στόχοι του Προγράμματος είναι οι εξής:

Η απόκτηση γνώσεων σχετικά με:

  • Με τις έννοιες και τη μεθοδολογία έρευνας της Διδακτικής των Μαθηματικών και των Θετικών Επιστημών
  • Με τις θεωρητικές βάσεις και τις εκπαιδευτικές και δικτυακές εφαρμογές των ΤΠΕ
  • Με τις θεωρητικές αρχές και τις μεθοδολογίες σχεδιασμού αναλυτικών προγραμμάτων και εκπαιδευτικού υλικού
  • Με τη σημασία και την εξέλιξη των διεπιστημονικών συνδέσεων και πεδίων, καθώς και της συνεργασίας στην έρευνα και στη μάθηση
  • με τις αλληλεπιδράσεις της διδασκαλίας των Μαθηματικών και των Θετικών Επιστημών με τις ΤΠΕ
  • με τη λειτουργική σχέση της Διδακτικής Θετικών Επιστημών και ΤΠΕ στην παιδαγωγική και επαγγελματική κατάρτιση των εκπαιδευτικών
  • H απόκτηση δεξιοτήτων σχετικά με:

    • Την αναγνώριση και διάγνωση των δυσκολιών μάθησης των Μαθηματικών και των Θετικών Επιστημών στο πλαίσιο του σχολικού ή «εξωσχολικού» περιβάλλοντος
    • Την Κατανόηση των δυσκολιών σχεδιασμού της εκπαιδευτικής αξιοποίησης των ΤΠΕ στο σχολικό περιβάλλον και στη σύνδεση σχολείου, οικογένειας και κοινωνίας
    • Την Παιδαγωγική και διεπιστημονική προσαρμογή αναλυτικών προγραμμάτων μάθησης και διδασκαλίας Μαθηματικών και Θετικών Επιστημών σε ειδικά εκπαιδευτικά και κοινωνικά συνεργατικά περιβάλλοντα
    • Την Διαφορική ανάπτυξη και διαχείριση Εκπαιδευτικού Υλικού και πηγών του διαδικτύου σε επιστημονικές μαθησιακές δραστηριότητες
    • Τη Συνεργασία σε ερευνητικές και επιμορφωτικές δράσεις της Διδακτικής των Θετικών Επιστημών και των ΤΠΕ
    • Η απόκτηση Ικανοτήτων:

      • Συνδυασμού μεθόδων επιστημονικής παρατήρησης και εκπαιδευτικής παρέμβασης σε σχολικό περιβάλλον
      • Σχεδιασμού διδακτικών καταστάσεων και περιβαλλόντων μάθησης με λειτουργική ένταξη των ΤΠΕ, του διαδικτύου και της διεπιστημονικής προσέγγισης
      • Κατασκευής και διαχείρισης καινοτομικών προγραμμάτων και προϊόντων για την εκπαίδευση και τη διάχυση επιστημονικών θεωριών από τα Μαθηματικά και τις Θετικές Επιστήμες
      • Οργάνωσης και Διεύθυνσης Συνεργατικών δραστηριοτήτων μάθησης και διδασκαλίας Μαθηματικών και Θετικών Επιστημών στο πλαίσιο μελέτης ευρύτερων πολύπλοκων φαινομένων
      • Οργάνωσης και διεύθυνσης επιμορφωτικών και ερευνητικών προγραμμάτων Διδακτικής Μαθηματικών, Θετικών Επιστημών και ΤΠΕ